maandag 7 januari 2013

               


             De scholen zijn weer begonnen


Heb twee projectjes af die ik jullie graag wil laten zien. Had de foto's al een paar dagen geleden gemaakt maar had geen kans gehad om ze te plaatsen, dus bij deze

Dit is een vestje wat ik van restjes gehaakt heb, was aan een deken begonnen maar die heb ik nooit afgehaakt. Waar het nu heen gaat weet ik nog niet. Ik zie nog wel.

Deze uilenmuts heb ik voor het kleinzoontje van mijn zus gehaakt. Vond het jammer dat de muts zo snel klaar was ( 1 flinke avond). Maar ze vinden hem erg leuk en ik kreeg deze foto via de mail

P1220545.jpg weergeven in diavoorstelling
Lief hé. Ik krijg alleen de foto niet groter, maar jullie kunnen het zo ook wel zien, denk ik

Nou ik ga nu weer gauw verder,

Fijne dag


Geen opmerkingen:

Een reactie posten